Kesäkauden avajaiset ja perinneaidan rakentamista 8.6.2013

Revonlahden kotikyläyhdistys järjestää kesäkauden 2013 avajaiset ja yhteistyössä YmpäristöAgro II ja YHTEISÖhautomo -hankkeiden kanssa riukuaidantekonäytöksen lauantaina 8.6.2013 Revonlahden kotiseututalolla (Siikajoentie 30).

Tapahtuma alkaa klo 13.

Revonlahti Rullaa

Tämä tapahtuma on Revonlahti Rullaa -kampanjan välietappi. Saavuthan paikalle lihasvoimalla rullaten.

Perinneaita

Riukuaidan rakentamistalkoot kotiseututalon ympäristöön käynnistyvät klo 10.00 ja jatkuvat koko tapahtuman ajan. Voit halutessasi osallistua aidan tekemiseen. Talkoolaisille on tarjolla keittolounas klo 12. Kello 13.00 alkaa työnäytös perinneaitojen tekemisestä metsämestari Raimo Pääkön johdolla. Varusteiksi rakentamiseen tarvitset sään mukaisen ja perinneaidan tekoon sopivat vaatteet ja työhanskat.

Maastoinfo

Maastoinfossa perehdytään maiseman- ja luonnonhoidon erityistukien ja ei-tuotannollisten investointitukien kohteiden tunnistamiseen ja hoitotöiden toteutukseen.Paikalla on YmpäristöAgro II –hankkeenesittelypöytä.

Kirpputori

Tervetuloa myymään ja tekemään löytöjä! Myyntipöytä 2 €, halutessasi voit tehdä pöytävarauksen yhdistyksen puhelinnumerosta 045 8843685.

Kahvila

Tunnelmallisessa kahvilassa haudutettua teetä ja kuumaa kahvia sekä herkullisia tarjottavia! Kahvila avoinna klo 13-16.

Perennojen ja taimienvaihtoa

Tuo tullessasi ja vie mennessäsi uutta kaunistusta kukkapenkkiin ja taimia kasvimaahan.