Siikasanomat 7/2011

Post date: Aug 18, 2011 11:06:08 AM

Revonlahden kotikyläyhdistyksen tapahtumia

Kesän kääntyessä syksyyn Revonlahden kotikyläyhdistyksen toiminta vilkastuu.

Yhdistys järjestää perjantaina 26.8.2011 klo 16 Kylät marssivat -tapahtuman etappitarjoilun Revonlahden Taukokartanolla. Jos päivällä ei ennätä marssin ensimmäisiin matkoihin, niin Revonlahdelta ehtii sitten hyvin matkaan mukaan!

Valtakunnallisena seurantalopäivänä lauantaina 10.9.2011 Revonlahden kotiseututalolla on AVOIMET OVET klo 10-15. Silloin voi tutustua kotiseututalon tiloihin ja kotiseutupolkuun sekä yhdistyksen toimintaan kahvitarjoilun kera. Samaan aikaan talolla järjestetään PIHAKIRPPIS (sateen sattuessa sisätiloissa), jonne voi tulla myymään tarpeettomia tavaroitaan ja tietysti ostamaan uutta tilalle. Pöytäpaikka on 5 euroa ja paikkavarauksen voi tehdä etukäteen yhdistyksen puhelinnumeroon 045 8843685. Jos ilmat sallivat, pidetään iltapäivällä vielä SYYSTALKOOT eli siistitään pihaa, kunnostetaan paikkoja ja päälle lämmitetään sauna.

Eikös kannattaisi vielä juhlistaa loppukesää kotiseututalon leppoisassa tunnelmassa? Hyvä ruoka, hauska seura ja lämmin sauna lievittävät varmasti lomaltapaluustressiä. Lisätietoja talon vuokrauksesta kotisivuilta www.revonlahti.com ja puhelinnumerosta 045 8843685.