Siikasanomat 6/2011

Post date: Jun 23, 2011 6:32:13 PM

Tervehdys Revonlahden kotikyläyhdistykseltä!

Ruukki-Revonlahden kotiseutuyhdistys ja Revonlahden kyläyhdistys yhdistyivät keväällä Revonlahden kotikyläyhdistykseksi. Uuden yhdistyksen toimintaa aloiteltiin kotiseututalon pihatalkoilla ja vauhtiin päästyämme jatkettiin saunatalkoilla. Ulkosauna kuurattiin perusteellisesti, lauteet uusittiin ja uusi maali kirkasti saunan ilmeen. Kiitokset laudetarvikkeiden sponsoroinnista kuuluu Rauta-Maatalous Jaatiselle ja talkooeväistä JP-Analysis -yritykselle!

Myös kotiseututalo on laitettu hyvään kuntoon kesän juhlia varten. Vielä on muutamia vapaita viikonloppuja jäljellä, joten soita pian varauksesi yhdistyksen uuteen puhelinnumeroon 045 8843685. Kesäistä illanviettoa varten voit myös vuokrata ulkosaunan, kodan ja laavun.

Lisätietoa vuokrahinnoista, kotiseututalosta ja yhdistyksemme toiminnasta löydät uudistuneilta nettisivuilta osoitteessa www.revonlahti.com.

TULEVAA TOIMINTAA

Kotiseututalon talkoita järjestetään pitkin kesää ja syksyä. Tule mukaan porukkaan! Urakan jälkeen rentoudutaan talkoosaunassa ja ideoidaan uutta toimintaa. Talkooajankohdat päivittyvät nettisivuillemme.

Nähdään talolla!